پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215480
۲۰۰ ميليارد تومان ماليات در استان چهارمحال و بختياري پرداخت ‌مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/04/22 17:53:23
نمایش : 903
مديرکل امور مالياتي چهارمحال و بختياري گفت: پيش‌بيني مي‌شود امسال۲۰۰ ميليارد تومان ماليات در استان وصول شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهادر بهمني ظهر امروز در ديدار کارکنان امور مالياتي با استاندار اظهار داشت: 85 تا 90 درصد درآمد عمومي استان از طريق ماليات تأمين مي‌شود که اين مسئله با توجه به شرايط اقليمي، اقتصادي، توليدي و تجاري استان کاري سخت و وظيفه‌اي دشوار است.

وي با اشاره به اينکه در 3 ماه ابتداي سال جاري 120 درصد درآمد عمومي استان از ماليات بوده است، افزود: سال گذشته اين سازمان توانست بيش از 400 ميليارد ريال عوارض ارزش افزوده براي عمران شهري به حساب شهرداري‌هاي استان واريز کند.

مديرکل امور مالياتي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه امور مالياتي استان سال گذشته يک هزار و 670 ميليارد ريال وصول داشته است، خاطرنشان کرد: پيش‌بيني مي‌شود امسال200 ميليارد تومان ماليات در استان وصول شود.

بهمني با اشاره به اينکه رشد 25 درصدي وصول ماليات در سال جاري با اعمال فشار بر صنوف صورت نمي‌گيرد، تصريح کرد: هر چند ممکن است انجام اين کار سخت باشد اما با رسيدگي و نظارت بيشتر و سياست‌گذاري‌هايي که انجام مي‌دهيم سعي در تحقق آن داريم.

وي اجراي طرح جامع امور مالياتي را يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي سازمان امور مالياتي در سال جاري دانست و بيان کرد: استان در زمينه اجراي اين طرح در سال جاري که با تغيير فضاي فيزيکي در سال گذشته آغاز شده است، يکي از استان‌هاي پيشرو کشور است.

مديرکل امور مالياتي چهارمحال و بختياري دائمي کردن ماليات بر ارزش افزوده را يکي ديگر از برنامه‌هاي امسال سازمان برشمرد و گفت: تاکنون در 6 مرحله فرخوان از موديان مالياتي در نظام ماليات بر ارزش افزوده ثبت‌نام به عمل آورده‌ايم و در فراخوان نهايي از بقيه صنوف که در اين طرح ثبت‌نام نکرده‌اند، دعوت به عمل مي‌آوريم.

بهمني تصريح کرد: استان‌هايي مانند چهارمحال و بختياري که صنايع مادر ندارند نيازمند نگاه ويژه تصميم‌گيرندگان ملي براي توزيع کشوري ماليات بر ارزش افزوده هستند.

وي با بيان اينکه امور مالياتي استان در حوزه سلامت اداري جزء 3 استان برتر کشور است، ادامه داد: استان در حوزه آموزش نيز جزء 5 استان برتر کشور است چرا که توجه به مسائل انساني از اولويت‌هاي سازمان امور ماياتي است.

مديرکل امور مالياتي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه رسالت اصلي سازمان امور مالياتي تأمين درآمدهاي عمومي دولت است، افزود: تشخيص ماليات يک نوع قضاوت کردن است از همين‌رو بايد اين کار عادلانه و با دقت فراوان انجام شود.

منبع: تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html